En engel eller alv..... Servert på et fat...

onsdag 22. september 2010

Heldige meg.....





Har en kjempe trivelig nettvenninne fra Vestfossen, som er bosatt på Mallorca.
Jorunn er hennes navn. Hun er gavmild og raus, også er hun så flink til å finne spennende garn og idehefter som finner veien fra Spania til Øvre Eiker.
Heldige meg fikk nylig 5 spennende nøster med "Lanas Stor Feten" og to spennende hefter med motestrikk. Har strikket to smykkeskjerf av garnet jeg fikk. Skal "gjemme" de tre siste nøstene til detaljer på et klesplagg eller to.


Design/Foto: Karin Engelund Berg www.strikke.net

6 kommentarer:

  1. Så fine skjerfene ble Karin!
    Men jeg lurer så på en ting... Hvor får en tak i slike hjerter/spenner eller hva det nå heter... som du har på skjerfene? Jeg har sett slike på bilder, men her får jeg ikke tak i slikt. Har du et tips? Skulle gjerne ha kjøpt meg et par slike...

    SvarSlett
  2. Sjalspinnene finnes nærmere enn du tror....
    Jeg har disse i den lille torsdagsbutikken.

    Mauds Garn er forhandler av disse i alle farger og varianter.....De har de også på Eikersenteret hos Nøstefruene.

    SvarSlett
  3. Nå har jeg forsøkt å sende deg mail, både i går og i dag men det går ikke... Fikk ikke sendt deg beskjed på facebook heller.
    Så da får jeg ta det her da... Tror du du kunne sende meg en slik sjalspinne? Jeg betaler deg via nettbank da vet du.
    Jeg likte veldig godt den lilla på bildet ditt, ellers har jeg vært inne på Maud's sin side og sett på de som finnes, og jeg liker de som er litt store og ovale...
    Prøv å sende meg en mail for å se om det går. Vet ikke hva som skjer, men jeg vet folk har problemer med Trådsnella og...

    SvarSlett
  4. Det hjertet var forresten fint også, men fargen var ikke akkurat min tror jeg... Finnes den i en annen farge?

    SvarSlett
  5. Hjertet finnes også i rosa veit du......

    SvarSlett