En engel eller alv..... Servert på et fat...

søndag 9. august 2009

Engler på lerrett.......


Ble så inspirert etter et besøk på Vestfossen Arena i ferien min, at jeg måtte bare måtte male litt på innkjøpt lerret....og selvfølgelig på amatørs vis.........

Grønt og rødt ble mitt valg.........
Den grønne engelen har jeg kalt, Spre dine vinger, du er klar til å fly nå......

Den røde engelen ser jeg på som litt av hvordan livet mitt ble, et lite fyrverkeri, med mye latter og litt gråt.....

På hytta malte jeg en stor blå engel, den tror jeg representerer det kreative jeg får når jeg er ved Eikern......


5 kommentarer:

  1. Nydelege! Så flink du er :)

    SvarSlett
  2. Så flott, så flink du er!

    SvarSlett
  3. Wow! Disse var jo bare nyyyydelige! Jammen kan du male også! Kanskje vi ses på Snelletreff snart, men endelig beskjed skal dere få når det nærmer seg...

    SvarSlett
  4. Så fine engler du har malt. Hva i all verden er det du ikke kan?

    SvarSlett
  5. Å male kan være en oppsummering for seg sjøl!
    Det er godt å male slik!
    Ha det fint!

    SvarSlett