En engel eller alv..... Servert på et fat...

søndag 12. juli 2009

Award.




Jippi - Jeg har fått min første Award fra Jorunn.

Tusen takk - Dette var noe nytt for meg.

Sender denne søte bamsen videre, og håper jeg har gjort det riktig?

# Cilles lille gave butikk.
# Flittige hender.
# Fröken Elsas virkblogg.
# Handarbeidsglede.
# Heidis kreative sider.
# Jorunn's hobbyside.
# Monaslykkebo.
# strikkeglede & smykkefryd.
# Stubbetufsa.
# TANKESPINN OG FARGEKLATTER.
# Velkommen til LierQuilten.

3 kommentarer:

  1. Du fikk det til jo... Kjempeflott Karin!

    SvarSlett
  2. Takk for award og god hjelp Jorunn......
    Du er snill og hjelpsom du!!!

    SvarSlett
  3. Tusen takk, Karin! Du har faktisk fått en award for lenge siden av meg. Den heter WITH FRIENDSHIP this rose... og er to søte bamser som gir bort en rose med ønske om a beautiful day! Det er ikke så lett dette med awarder, men morsomt og koselig :)
    PS. Du finner innlegget enklest ved å klikke på etiketten Awarder i bloggen min.
    Den enkleste måten å gi beskjed om at du har gitt en award til noen er å legge inn en beskjed om det i kommentarfeltet i bloggen deres :)

    SvarSlett